چطور درخواست خود را جهت بازگرداندن کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟
شما میتوانید از طریق کلیک بر روی لینک زیر و ارسال پیام و مشکل خود در واتساپ، درخواست خود را ثبت نمایید.
شرایط گارانتی عطرهای ما چگونه است؟
با توجه به کیفیت کالاهای ما و جهت اطمینان خاطر مشتریان، پرفیومت دارای گارانتی کیفیت می باشد. در همین راستا پرفیومت سعی میکند در صورت نارضایتی مشتریان از محصول خریداری کرده خود، عطر را تعویض و یا مرجوع کند.
چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟
شما میتوانید با مراجعه به واتساپ پرفیومت، سفارش یا مرسوله ای که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید و وجه خود را عودت دهید. ضمنا این امکان تا قبل از تحویل محصول به اداره پست قابل انجام است.
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
وارد سایت پرفیومت شوید ، روی گزینه حساب کاربری من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی منو سفارش ها میتوانید سفارش خود را ببینید. میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
سبد خرید
دسته بندی محصولات
دنبال کردن: